اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی نرم افزار ProgeCAD برای طراحی مدل های دوبعدی و سه بعدی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نرم افزار ProgeCAD برای طراحی مدل های دوبعدی و سه بعدی

798,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 798,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ProgeCAD یک نرم‌افزار طراحی دوبعدی و سه‌بعدی مبتنی بر AutoCAD است و برای کاربران حرفه‌ای طراحی، مهندسی ساختمان و حوزه صنعتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار از قالب فایل DWG پشتیبانی می‌کند و تقریبا تمام قابلیت‌های موجود در AutoCAD را دارد. نرم‌افزارهای مختلفی برای یادگیری و انجام طراحی صنعتی وجود دارد؛ ProgeCAD یکی از نرم‌افزارهای به‌روز و کاملا مجزا برای طراحی انواع قطعات صنعتی است که دارای محیطی کاملا ایده‌آل برای طراحی انواع قطعات، تبدیلات خاص در نرم‌افزار و ... است. از جمله ویژگی‌هایی که ProgeCAD را به یک ابزار حرفه‌ای تبدیل می‌کند، طراحی هوشمند، مدیریت لایه‌ها و ابزارهای پیشرفته CAD است. در این آموزش، ابتدا به انواع پسوند‌های ورودی و خروجی در نرم‌افزار، ورود PDF به محیط نرم‌افزار و طراحی خطوط در دو راستا می‌پردازیم؛ سپس طراحی انواع محیط دوبعدی باز و تکرار خطوط با فاصله دلخواه را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در انتها، تکرار‌های المان در فواصل یکسان، گسترش خطوط، مقاطع و قطعات استاندارد و محیط نقشه‌کشی را شریح خواهیم کرد.
دوره آموزش مقدماتی نرم افزار ProgeCAD برای طراحی مدل های دوبعدی و سه بعدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمد موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 798,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نرم افزار ProgeCAD برای طراحی مدل های دوبعدی و سه بعدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی