اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شناسایی مخاطرات فرایندی به روش هازوپ HAZOP
مسیر آموزشی

آموزش شناسایی مخاطرات فرایندی به روش هازوپ HAZOP

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حمید دیانت0
  • زمان:1 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در رویکردهای نوین کنترل خطرات، اهمیت پیشگیری از حوادث برجسته شده است. امروزه به باور عموم متخصصین، روش HAZOP پرکاربردترین مکانیسم برای جلوگیری از تلفات و خسارات فرایندی است. اثرگذاری این روش در شناسایی و کاهش مخاطرات فرایندی باعث شده است که برگزاری جلسه HAZOP و ارائه نتایج آن جزو الزامات اصلی تعیین شده توسط دستگاه‌های نظارت و کارفرمایان در اکثر پروژه‌های صنعتی قرار گیرد. درک صحیح از ماهیت روش HAZOP، چگونگی انجام این روش و نقش‌آفرینی فعال در تیم HAZOP از اهداف اصلی این فرادرس است. در این آموزش اصول اجرای روش HAZOP به تفصیل بیان می‌شود و سپس از طریق انجام گام‌به‌گام مثال‌های ساده و تفصیلی، نمونه هایی از جلسات مطالعات HAZOP ارائه خواهد شد.
دوره آموزش شناسایی مخاطرات فرایندی به روش هازوپ HAZOP دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمید دیانت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناسایی مخاطرات فرایندی به روش هازوپ HAZOP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی