اطلاعات دوره
آموزش ریدینگ آیلتس: تکنیک‌ها و نکات آزمون
مسیر آموزشی

آموزش ریدینگ آیلتس: تکنیک‌ها و نکات آزمون

319,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 319,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش ریدینگ آیلتس چیست؟ آزمون آیلتس به عنوان مهم‌‌ترین و برترین آزمون آکادمیک سطح‌‌بندی زبان شناخته می‌‌شود و دوره‌‌های بسیاری در موسسات و سایت‌‌های مختلف اینترنتی وجود دارد که شما پس از ثبت‌‌نام و گذراندن دوره قادر خواهید بود به هرکدام از مهارت‌‌های آزمون آیلتس مسلط شوید. یکی از بخش‌‌های مهم و بعضا وقت‌‌گیر آن بخش ریدینگ آیلتس است که شامل متون عمومی و تخصصی خواهد بود که باید در زمان مشخصی به آن پاسخ دهید. در دوره آموزش ریدینگ آیلتس قصد داریم تا علاوه بر بررسی و توضیح قسمت ریدینگ در آزمون آیلتس، مدل‌‌های گوناگون سوالات در ریدینگ‌‌ها را بررسی کرده و استراتژی‌‌های مناسب برای هر بخش را به منظور کسب نمره بهتر توضیح دهیم. هدف دوره آموزش ریدینگ آیلتس چیست؟ در دوره آموزش ریدینگ آیلتس مکتب‌‌خونه قصد داریم به طور حرفه‌‌ای و تخصصی در خصوص انواع ریدینگ و سوالات موجود در بخش ریدینگ صحبت کنیم. همچنین با توجه به اهمیت زمان‌‌بندی در آزمون باید با استراتژی مناسب در هر بخش وارد بشوید تا بتوانید در زمان مقرر آزمون را به پایان رسانده و زمان را ازدست ندهید. دوره آموزش Reading IELTS به شما کمک خواهد کرد تا استراتژی‌‌های مناسبی را برای هر قسمت از ریدینگ‌‌های آزمون آیلتس برگزینید و مدل‌‌های مختلف سوالات را با ترفند‌‌های مخصوص به‌‌خود جواب دهید.   دوره آموزش ریدینگ آیلتس مناسب چه کسانی است؟ عموما دوره‌‌های مهارت‌‌های مختلف آیلتس مناسب افرادی است که در وهله اول به دنبال دریافت مدرک آیلتس برای اپلای یا مهاجرت هستند. دوره آموزش ریدینگ آیلتس به افرادی توصیه می‌‌شود که توانایی مطلوبی در پاسخگویی به سوالات بخش ریدینگ در آزمون آیلتس ندارند و به دلیل سنگینی متون فرصت کافی برای پاسخ دادن به سوالات مختلف این بخش را ندارند. البته شایان ذکر است برای بازدهی بالا و درک درست از این دوره حتما نیاز هست که افرادی پیش زمینه‌‌ای مناسب در بخش ریدینگ زبان و درک مناسبی از متون انگلیسی داشته باشند. بعد از دوره آموزشی ریدینگ آیلتس چه مهارت‌‌هایی کسب خواهید کرد؟ بعد از گذراندن این دوره شما قادر خواهید بود تا علاوه بر آشنایی کلی با سوالات مختلف ترفندهایی را برای پاسخ‌‌گویی به هر سوال فرا بگیرید. در این دوره با انواع مختلفی از ریدینگ‌‌ها و سطح‌‌بندی آن‌‌ها آشنا خواهید شد. همچنین با ساختار ریدینگ آیلتس و انواع سوالات آن و نحوه پاسخگویی به هرکدام از آن‌ها آشنا می‌شوید و در نهایت آموخته‌های خود را در یک آزمون کامل به اجرا در می‌آورید و یاد می‌گیرید که در آزمون واقعی آیلتس چطور باید عمل کرد.  بیشتر بدانید
دوره آموزش ریدینگ آیلتس: تکنیک‌ها و نکات آزمون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سینا ولی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 319,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریدینگ آیلتس: تکنیک‌ها و نکات آزمون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نرگس

یک دوره واقعا عالی و پرمحتوا و کامل که شمارو از هرکلاسی بی نیاز میکنه و علاقه زبان اموز به این اسکیل رو افزایش میده. از طرفی بیان شیوا وراحت استاد ولی زاده بسیار جذابه فقط ایکاش تمرینات رو پی دی اف میدادین قابلیت پرینت گرفتن داشت چشممون کور شد با مانیتور بازم ممنونم امتیاز کامل میدم

پریناز

بهترین دوره ای بود که برای ایلتس دیدم. ممنون از آقای ولی زاده و مکتب خونه برای این دوره ی فوق العاده.

سروش

امتیاز رو کامل دادم چون بسته به هدفی که داشتم این پکیج بسیار کاربردی و عالی بود. تمامی تایپ سوالات رو در ابتدا توضیح میدن و سپس با طیف وسیعی از تمرینا روبرو میشید که قطعا با انجام اونها نه تنها اسکیلز ها برای پاسخ به هر تایپ سوال رو تقویت میکنید بلکه می تونید سریعتر خوندن ریدینگ خودتون هم تقویت کنید. برخی شاید بگن که دوره اش طولانیه یا اینکه باعث نمیشه سریعتر بشید تو ریدینگ. در پاسخ به این دوستان باید بگم تمرکز این پکیج بیشتر روی آموزش مهارتهاست. اما منی که خودم ریدینگم چنگی به دل نمیزد با استفاده از تمرینات پرشمار و هدفمندش سرعتمم بهتر شده. بهرحال خریدشو برای کسایی که میخوان تمرین خیلی خوبی برای ریدینگ در کنار آموزشی بسیار خوب برای این اسکیل داشته باشن توصیه میکنم.من قطعا نظر بیشتری راجع به این دوره بعد آزمونم خواهم گذاشت تا درک بهتری برای انتخاب این دوره داشته باشید.

منا

واقعا خودتون نمی دونید که تصویر نوشته ها باید بزرگتر باشه؟ بزرگترین ایراد این دوره بود . متاسفم واقعا

رضا

به نطر من دوره واقعا خوب و کاربردی بود. نکات مهمی گفته میشه و اگه با دقت و صبر تا انتهای دوره نگاه کنید و تمرین داشته باشید به راحتی می تونید نمره خوبی در این بخش بگیرید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی