اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی هیدرولیک دریایی + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی هیدرولیک دریایی + نکات کاربردی

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بهره‌برداری از پهنه‌های آبی نیازمند شناخت سه پارامتر موج، جریان و تراز آب است. موج به عنوان بارگذاری اصلی وارد بر اکثر سازه‌های دریایی، ناآرامی داخل حوضچه بنادر و محرک حرکت رسوبات در نواحی ساحلی، جریان عامل انتقال رسوبات و پخش آلودگی، حرارت و مواد مغذی و تراز آب به عنوان عامل اصلی دخیل در تراز مطلوب در بنادر و سازه‌های دریایی شناخته می‌شوند. شناخت محیط دریا برای یک مهندس دریایی به معنی شناخت این سه فرایند است. درس مبانی هیدرولیک دریا، اساسی‌ترین درس دوره کارشناسی ارشد رشته عمران سازه‌های دریایی است. مهم ترین توانایی یک مهندس عمران سازه دریایی، استخراج معادلات حاکم بر موج و اعمال اثر آن ها بر سازه ها است. لذا فراگیری این درس لازمه اصلی یک مهندس سازه دریایی بوده و در آینده آکادمیک و تخصصی او تاثیرگذار خواهد بود. همچنین با توجه به طرح سوال از این درس در کنکور دکتری رشته عمران گرایش سازه‌های دریایی، اهمیت این درس برای دانشجویان علاقه‌مند به ادامه تحصیلات تکمیلی دوچندان خواهد بود. اهم موضوعات درس مبانی هیدرولیک دریا معادلات حاکم بر امواج کوتاه و بلند، آنالیز آماری امواج کوتاه و بلند، انتقال امواج به ناحیه کم عمق ساحلی، امواج ناشی از باد و تغییرات تراز آب است.
دوره آموزش مبانی هیدرولیک دریایی + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا حسین‌خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی هیدرولیک دریایی + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی