اطلاعات دوره
آموزش زبان انگلیسی (Intermediate)
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی (Intermediate)

449,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 449,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه‌های اجتماعی برقراری ارتباط با مردم دیگر کشورهای جهان بیش از پیش ساده شده؛ اما شروع این ارتباط، مهارتی را می‌طلبد که همان دانستن زبان بین‌المللی، یعنی انگلیسی است. به عبارت دیگر، انگلیسی به زبانی مشترک تبدیل شده که مردم دنیا با زبان‌های مختلف را به هم نزدیک می‌کند. به این ترتیب، اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در قرن 21 بر کسی پوشیده نیست. آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط (Intermediate) را برقراری این ارتباط را برای شما آسان کرده است. انگلیسی زبان اصلی تجارت در سراسر دنیاست. اگر علاوه بر زبان مادری، بتوانید به زبان انگلیسی نیز صحبت کنید، فرصت‌های شغلی بهتری در انتظارتان خواهد بود. تعداد کتاب‌هایی که به زبان انگیسی نوشته شده‌اند، بیش از هر زبان دیگری است و تدریس در بسیاری از مدارس و دانشگاه‌های کشورهای مختلف به زبان انگلیسی انجام می‌شود. همچنین برای سفرهای خارجی،مهاجرت، دسترسی به منابع علمی، اخبار معتبر و تماشای فیلم به زبان انگلیسی نیاز دارید. در مجموعه دوره‌های عمومی یا همان آموزش های زبان انگلیسی عمومی، که شامل چهار دوره متفاوت است، شرایطی برای زبان‌آموز فراهم شده تا پیشرفت در تمامی جنبه‌های زبان انگلیسی، از دستور زبان و واژگان گرفته تا مهارت‌های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن حاصل شود. در دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی – بخش سوم از مجموعه دوره‌های آموزش زبان انگلیسی عمومی با عنوان آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط   - کتاب سوم Four Corners در نظر گرفته شده؛ که معادل سطح متوسط است. زبان‌آموزان می‌توانند پس از گذراندن سطح (Elementary (pre-Intermediate یادگیری محتوای آموزشی این دوره آغاز کنند. مقرون‌ به‌ صرفه بودن، انعطاف‌پذیری به لحاظ زمان، کنسل نشدن کلاس‌ها به دلایل مختلف، و برنامه‌ریزی ساده‌تر همه و همه دلایلی هستند که باعث می‌شوند، کلاس‌های آنلاین‌ مزایایی داشته باشند که کلاس‌های فیزیکی ندارند  . در دوره‌ آنلاین آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط تمامی شرایط مهیا شده تا یادگیری زبان انگلیسی با کیفیت و سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود. همچنین، دسترسی مجدد به ویدئوها مزیت دیگری است که نباید آن را نادیده گرفت. در این دوره زبان‌آموز تنها به تماشای یک فیلم آموزشی نمی‌پردازد، بلکه با مشاهده‌ی ویدیوها و موزیک‌های جذاب و انجام تمرینات مربوط به آن‌ها در تمام مهارت‌ها به تمرین خواهد پرداخت. از سوی دیگر، شرایط به‌گونه‌ای مهیا شده تا زبان‌آموزان بتوانند در تالار گفتگو با یکدیگر در ارتباط باشند و اشکالات خود در مورد دوره آموزش زبان انگلیسی سطح Intermediate را از استاد راهنما بپرسند. بیشتر بدانید
دوره آموزش زبان انگلیسی (Intermediate) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط الهام میرمحمدی، پرهام خدابخش مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی (Intermediate) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نرگس

سلام ممنونم از تیم خوب و قوی مکتب خونه خدا قوت من این دوره رو شرکت کردم خیلی خیلی دوره عالی بود واقعا خیلی راضی بودم خیلی نکات خوبی گفته شده و حتی از کلاس خصوصی بهتره و قطعا ارزش خرید رو داشت فقط یک نقطه ضعف داره بنظرم اونم اینکه اگر فایل های جزوه به صورت خود قالب پاورپوینت بود خیلی بهتر بود میشد پشت زمینه ش رو که مشکیه رو درست ش کرد و سفید کرد در واقع اگر پشت زمینه ی جزوه روشن بود خیلی بهتر بود الان جزوه موقع پرینت چشم رو اذیت می‌کنه و بهتر بود روشن تر بود یا ساده و سفید بود ولی محتوی ی دوره عالی و کامل بود باتشکر

علی

دوره بسیار خوبی بودش.من تو آزمون تعیین سطح تو مقطع intermediate plus قرار گرفته بودم ولی از این دوره واقعا کلی نکته کاربردی یاد گرفتم.ممنونم از اساتید خدابخش مقدم و میرمحمدی.

فاطمه

بسیار دوره خوبی به دلیل تمرین‌ها و همچنین پروژه ها و امتحان های پایان هر درس، مطالب خیلی خوب فهم می‌شد.

معصومه

بسیاااااار عالی و کاربردی. ممنون از اساتید عزیزم

محمدتقی

به طور کلی دوره خوبیه ولی به دلیل مجازی بودن نمی تونه رو مهارت speaking و writing شما خیلی موثر باشد. پیشنهاد می کنم در هر درس تمریناتی برای این دو مهارت نیز در نظر گرفته شود تا رشد یادگیرندگان در هر 4 مهارت زبانی محقق شود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی