اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مکانیک تحلیلی ۲ – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش مکانیک تحلیلی ۲ – مرور و حل تست کنکور ارشد

1,190,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 1,190,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مکانیک تحلیلی، بخش مهم و اصلی علم فیزیک است که به تجزیه‌وتحلیل حرکت سیستم‌های مختلف می‌پردازد. در تحلیل این حرکت‌ها، بخش بسیار زیادی از مفاهیم اساسی دانش بشری به کار گرفته می‌شود؛ لذا مکانیک تحلیلی به درک عمیق‌تر مفاهیم اصلی فیزیک کلاسیک کمک می‌کند. از طرف دیگر، فیزیک کلاسیک سنگ‌بنای فیزیک کوانتومی است که نظریه آن در ابتدای قرن بیستم مطرح شده است. به عبارت دیگر، فیزیک کوانتومی نیز از مفاهیم فیزیک کلاسیک برای توصیف پدیده‌های کوانتومی استفاده می‌کند؛ از این رو، نقش و اهمیت مکانیک تحلیلی که به درک عمیق‌تر و فهم بیشتر مفاهیم فیزیک کلاسیک کمک می‌کند، خودبه‌خود روشن می‌شود.
دوره آموزش مکانیک تحلیلی ۲ – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بیوک‌آقا یونسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,190,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکانیک تحلیلی ۲ – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی