اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش داکر – مفاهیم و شروع کار با Docker (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش داکر – مفاهیم و شروع کار با Docker (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:جادی میرمیرانی5
  • زمان:1 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

داکر (Docker) یک پلتفرم نرم‌افزاری متن‌باز است که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا نرم‌افزارهای کاربردی (اپلیکیشن‌ها) را در قالب بسته‌های قابل حمل (Container) نگهداری کنند. این بسته‌ها شامل تمام کدهای مورد نیاز برای اجرای نرم‌افزار، به همراه کتابخانه‌ها، تنظیمات و وابستگی‌ها هستند. Containerهای داکر را می‌توان به راحتی بین سیستم‌های مختلف، چه در محیط ابری و چه در محل، جابه‌جا کرد تا توسعه و استقرار نرم‌افزار ساده‌تر و کارآمدتر شود. همچنین، Containerهای داکر بسیار سبک‌وزن هستند و زمان راه‌اندازی آن‌ها کوتاه است که این امر هم باعث می‌شود تا عملکرد نرم‌افزار بهبود پیدا کند. برنامه‌نویسان می‌توانند با استفاده از داکر، برنامه‌هایشان را به صورت مستقل و بدون وابستگی به سیستم عامل یا تنظیمات دیگر توسعه دهند و منابع مورد نیاز برنامه‌هایشان را به راحتی مدیریت کنند و از بهره‌وری بیشتری برخوردار شوند. در این آموزش، ابتدا به بررسی مفاهیم اساسی اعم از نصب، استفاده از ایمیج‌ها، استفاده از داکرهاب، روند اجرا و ارتباط با آن‌ها و نیز پیکربندی پورت‌های کانتینرها می‌پردازیم. در ادامه، یک سناریو شامل مفاهیم مربوط به والیوم‌ها و استوریج‌ها تعریف خواهیم کرد تا نیازمندی‌های دو کانتینر داکر را شرح دهد. در نهایت، برنامه‌ مورد نظر را با استفاده از فایل Dockerfile، داکرایز و پیکربندی شبکه‌ها را انجام می‌دهیم و راهکارهای پیشنهادی برای ادامه‌ کار به اشتراک گذاشته می‌شود.
دوره آموزش داکر – مفاهیم و شروع کار با Docker (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داکر – مفاهیم و شروع کار با Docker (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی