اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان روسی – سطح متوسط B1
مسیر آموزشی

آموزش زبان روسی – سطح متوسط B1

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:فاطمه دشتی0
  • زمان:2 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان روسی دریچه‌ای‌ است به قلب جهان‌بینی روسی و قطعا دانستن آن به فهم بیشتر آثار برجسته ادبی و موسیقیایی روسی کمک خواهد کرد. البته اهمیت زبان روسی فقط محدود به ادبیات و هنر نیست، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی، تحصیلات و تجارت در روسیه از مواردی است که امروزه یادگیری این زبان غنی را برای هر فردی مشتاق‌تر از قبل کرده است. بنابراین، اگر به تحصیل در روسیه و یا تجارت با کشور روسیه و شرکت‌های روسی فکر می‌کنید، فراگرفتن این زبان بسیار مفید خواهد بود. زبان‌آموزان با ورود به این سطح، از سطح پایه گذر کرده و وارد دوره متوسطه زبان می‌شوند. آن‌ها قادر به نوشتن متن‌های ساده و همچنین برطرف کردن نیاز خود، مثلا در زمان مسافرت یا تحصیل در یک کشور روسی‌زبان، خواهند بود. این آموزش مقدمه‌ای برای شروع به فعالیت تخصصی در زمینه ترجمه محسوب می‌شود. در این فرادرس، مباحث گرامری و دستوری پیچیده سطح B1 زبان روسی را با بیانی ساده فرا خواهیم گرفت.
دوره آموزش زبان روسی – سطح متوسط B1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه دشتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان روسی – سطح متوسط B1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی