اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تکنیک‌ های بداهه‌ نوازی موسیقی ایرانی
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک‌ های بداهه‌ نوازی موسیقی ایرانی

698,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 698,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:اهورا صمدی4.5
  • زمان:3 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بداهه‌نوازی در موسیقی به معنای اجرای موسیقی بدون استفاده از نت‌نامه یا طرح‌ریزی قبلی است. در بداهه‌نوازی، نوازنده به طور مستقیم و در لحظه، بر اساس تجربه‌ها، دانش موسیقیایی و خلاقیت شخصی خود، ملودی‌، ریتم یا آکوردی را می‌نوازد. آخرین مرحله تکامل هر نوازنده، خلق در لحظه و بداهه‌نوازی آن در صحنه است. چرا که در بداهه‌نوازی مهارت‌های نوازندگی و همچنین میزان دانش موسیقی‌دان از موسیقی اصیل ایرانی نمایان می‌شود. به این دلیل که در کسری از ثانیه باید نوایی را بسازد که نه آن را قبلا شنیده و نه ساخته است. در این آموزش به بیشتر اصول‌ها و تکنیک‌های مورد نیاز در بداهه‌نوازی موسیقی ایرانی می‌پردازیم. به طوری که در آخر هر بخش مثالی را جهت یادگیری عمیق برای شما اجرا خواهیم کرد تا بتوانید کاربرد آن را با گوش خود بشنوید. و مهم‌تر از آن می‌توان گفت تمامی دروس ارائه‌شده کاملا کاربردی برای همه سازهای موسیقی ایرانی است.
دوره آموزش تکنیک‌ های بداهه‌ نوازی موسیقی ایرانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اهورا صمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 698,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک‌ های بداهه‌ نوازی موسیقی ایرانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی