اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پمپ ها و ایستگاه های پمپاژ
مسیر آموزشی

آموزش پمپ ها و ایستگاه های پمپاژ

698,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 698,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کانال‌ها معمولا با هدایت آب از نهرها و رودخانه‌ها به قسمت‌های بالای کانال، تغذیه می‌شوند، اما در صورت عدم وجود منبع مناسب، می‌توان از ایستگاه پمپاژ برای حفظ سطح آب استفاده کرد. در مواردی که منبع آب خارجی در دسترس نباشد، ممکن است از سیستم‌های پمپاژ برگشتی استفاده شود.  این آموزش با معرفی و توضیح مفاهیم اولیه پمپ‌ها، انواع آن‌ها و عملکرد آنها، اساسی‌ترین اطلاعات را در اختیار افراد قرار می‌دهد. اهمیت این موضوع در صنعت‌های مختلف به وضوح قابل مشاهده است، زیرا پمپ‌ها به عنوان وسیله‌ای برای انتقال و توزیع سیالات مختلف از جمله آب، نفت، گاز و مواد شیمیایی به کار می‌روند. یادگیری درباره پمپ‌ها به مهندسان و تخصص‌های مرتبط کمک می‌کند تا پمپ‌های مناسب را انتخاب کنند و عملکرد آن‌ها را بهینه کنند که این امر به بهبود عملکرد صنایع مختلف و بهبود کارایی فرایندها کمک می‌کند. همچنین، این آموزش به دانشجویان و افراد علاقمند این فرصت را می‌دهد که در پروژه‌های عملی در این زمینه شرکت کرده و مهارت‌های عملی خود را تقویت کنند.
دوره آموزش پمپ ها و ایستگاه های پمپاژ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم تیموری یگانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 698,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پمپ ها و ایستگاه های پمپاژ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی