اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان تخصصی پزشکی ۱
مسیر آموزشی

آموزش زبان تخصصی پزشکی ۱

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:کوثر پاک سرشت0
  • زمان:7 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هر دانشجوی علوم پزشکی، به ویژه اگر دانشجوی پزشکی باشد، از همان ماه‌های ابتدایی تحصیل، با انواع واژه‌ها و عبارات نامفهوم بمباران می‌شود. از طرفی، ناگهان با اقیانوس عظیم دانش پزشکی و متون مرتبط با آن، روبه‌رو خواهد شد. نحوه چیدمان دروس به نحوی است که دانشجو بسیاری از درس‌ها را می‌گذراند بی آن‌که زبان تخصصی پزشکی را خوانده باشد و از طرفی، زمانی به واحد درسی زبان تخصصی برمی‌خورد که هنوز علوم بالینی را نیاموخته است و برخی مطالب زبان تخصصی بیش از حد برای او گیج‌کننده خواهد بود. این مشکل، البته، با توجه به گستردگی واحدهای درسی پزشکی، تا حدودی اجتناب‌ناپذیر است. اما بهتر است برای کاستن از این پیچیدگی سرگیجه‌آور، فردی که تمام دوره‌های آموزش پزشکی را گذرانده و از خوانده‌ها و نخوانده‌های دانشجویان این رشته باخبر است، موارد مهم زبان پزشکی را به شکلی ساده بیان کند. ما هم در این آموزش چنین قصدی داریم. پس اینجا، هم شما را با اصطلاحات رایج پزشکی آشنا می‌کنیم و هم خواندن کتاب‌های درسی زبان اصلی را با هم تمرین خواهیم کرد.
دوره آموزش زبان تخصصی پزشکی ۱ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کوثر پاک سرشت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان تخصصی پزشکی ۱ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی