اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هرم در هندسه و محاسبات آن (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش هرم در هندسه و محاسبات آن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هرم، یکی از اشکال هندسی است که دارای یک قاعده چندضلعی و صفحات مثلثی به نام وجه هرم است که در یک نقطه مشترک به نام راس هرم به هم می‌رسند. به عبارت دیگر، هرم توسط قاعده خود که یک چندضلعی و راس که نقطه‌ای در صفحه‌ای غیر هم‌سطح با قاعده است، تعریف می‌شود. هرم‌ها به دلیل اهمیت آن‌ها در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی، از جمله هندسه محاسباتی، به طور گسترده مورد مطالعه قرار می‌گیرند و اهمیت بالایی دارند. اگر قاعده هرم که یک چندضلعی است، منتظم و زاویه تشکیل شده از پاره‌خط فرضی راس هرم با مرکز قاعده قائم باشد، هرم نیز منتظم خواهد بود. مساحت یک هرم را می‌توان با یافتن مساحت قاعده و افزودن مساحت وجوه محاسبه کرد. هرم، دارای یک راس بالایی منحصربه‌فرد است که به عنوان نقطه مرکزی آن عمل می‌کند. در محاسبات حجم، حجم هرم برابر یک سوم حاصلضرب مساحت پایه و ارتفاع آن است. همچنین، هرم‌ها ویژگی‌هایی مشابه با مخروط‌ها دارند، با این تفاوت که پایه‌هایشان برخلاف مخروط‌ها که دایره‌ای‌اند، چندضلعی است.
دوره آموزش هرم در هندسه و محاسبات آن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هرم در هندسه و محاسبات آن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی