اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد اینترنت اشیا IoT در ساخت‌ و ساز
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد اینترنت اشیا IoT در ساخت‌ و ساز

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با ظهور تکنولوژی‌های جدید، صنعت همواره به دنبال پیدا کردن راهی برای استفاده از این تکنولوژی‌ها است تا ضمن کاهش و بهینه کردن هزینه‌های خود، سرعت پیشروی خود را نیز افزایش دهد. بنابراین یادگیری و استفاده از مباحث به‌روز، همواره می‌تواند به پیشرفت صنعت کمک کند. IoT، امکان جمع‌آوری داده‌ها از دستگاه‌ها و تجهیزات در محیط‌های ساخت‌وساز را فراهم می‌کند و این اطلاعات می‌توانند در بهبود کنترل، بهره‌وری منابع، افزایش ایمنی، تصمیم‌گیری بهتر و مدیریت تعمیر و نگهداری به کار بروند. از طریق اطلاعات جمع‌آوری‌شده از سنسورها و دستگاه‌های مختلف، مدیران و مهندسان می‌توانند بهترین تصمیمات را بگیرند و بهره‌وری را افزایش دهند. همچنین، اینترنت اشیا به شناسایی مسائل ایمنی و نیازهای تعمیر و نگهداری کمک می‌کند و باعث پیش‌بینی خرابی‌ها و جلوگیری از مشکلات ممکن می‌شود.
دوره آموزش کاربرد اینترنت اشیا IoT در ساخت‌ و ساز دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احسان سهراب قزوینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد اینترنت اشیا IoT در ساخت‌ و ساز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی