اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی طراحی و پیکربندی انواع StackUp برای بردهای PCB با ICD Stackup Planner و Polar_Si9000
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی طراحی و پیکربندی انواع StackUp برای بردهای PCB با ICD Stackup Planner و Polar_Si9000

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فرایند ساخت وایجاد بردهای مدار چاپی High tech سرعت بالا و فرکانس بالا یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های تکنولژی مدرن محصولات الکترونیک امروز است. بنابراین لازم است تا مهندسین طراح الکترونیک و مهندسین طراح بردهای سیستمی P.C.B خود را وادار به آموختن و به‌کارگیری این دانش کنند. در این فرادرس برای طراحی و ساخت محصولات با تکنولژی بالا، روند کار طراحی و ساخت را با نوین‌ترین و پیشرفته‌ترین و در عین حال پارمترهای الکتریکی و مکانیکی مهم و با اثر بخشی مورد اطمینان انجام می‌دهیم.
دوره آموزش مقدماتی طراحی و پیکربندی انواع StackUp برای بردهای PCB با ICD Stackup Planner و Polar_Si9000 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اکبر قاصری نیکجه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی طراحی و پیکربندی انواع StackUp برای بردهای PCB با ICD Stackup Planner و Polar_Si9000 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی