اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی مجموعه نرم افزارهای معماری – رایگان
مسیر آموزشی

معرفی مجموعه نرم افزارهای معماری – رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:هاشم بهمن یار5
  • زمان:30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحان می‌توانند به کمک نرم‌افزارهای معماری، ایده‌ها و تصاویر ذهنی خود را به راحتی نشان بدهند و آن را همان‌ طور که می‌خواهند ویرایش کنند. تا پیش از استفاده از نرم‌افزارها، بسیاری از امور به صورت دستی انجام می‌شد که این امر اتلاف زمان زیاد و دقت پایینی داشت، اما امروزه معماران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارهای معماری به جریان طراحی و روند انجام پروژه‌هایشان تسریع و نظم ببخشند. در این آموزش، قصد داریم تا شما را با رایج‌ترین و مهم‌ترین نرم‌افزارهای تخصصی معماری آشنا سازیم؛ کاربردهای هر کدام را توضیح داده و مزایا و معایب آن‌ها را بازگو کنیم؛ تا بر اساس نیاز و علاقه و شرایط خود هر کدام را که بخواهید یاد گرفته و در کارهای خود استفاده کنید. در انتهای این فرادرس، شما با داشتن آشنایی با نرم‌افزارهای تخصصی معماری، خواهید توانست نرم‌افزارهای مورد نیاز طبق سلیقه خود را به راحتی انتخاب کنید.
دوره معرفی مجموعه نرم افزارهای معماری – رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی مجموعه نرم افزارهای معماری – رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی