اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بحران های معنوی و معرفتی در جامعه شناسی ۲ – پایه یازدهم (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش بحران های معنوی و معرفتی در جامعه شناسی ۲ – پایه یازدهم (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سعید شاهپری0
  • زمان:42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

جامعه‌شناسی سال یازدهم، یکی از مهم‌ترین دروس اختصاصی رشته انسانی و پل ارتباطی بین جامعه‌شناسی سال دهم و دوازدهم است. با توجه به این که این درس جزو دروس اختصاصی دانش‌آموزان انسانی است، اهمیت بسیار زیادی در افزایش تراز دانش‌آموزانی که در کنکور سراسری انسانی شرکت می‌کنند، دارد. مطالبی که در این درس از سال دهم تا سال دوازدهم بیان شده، ارتباط معنایی با هم دارند. سال دهم پیش‌نیاز سال یازدهم و سال یازدهم پیش‌نیاز سال دوازدهم است. در این آموزش درس دوازدهم جامعه شناسی ۲ – پایه یازدهم با عنوان بحران‌های معنوی و معرفتی بررسی می‌شود.
دوره آموزش بحران های معنوی و معرفتی در جامعه شناسی ۲ – پایه یازدهم (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید شاهپری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بحران های معنوی و معرفتی در جامعه شناسی ۲ – پایه یازدهم (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی