اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با انواع زخم و روش پانسمان آن
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با انواع زخم و روش پانسمان آن

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:پریسا باقری0
  • زمان:2 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بی‌شک زخم یکی از شایع‌ترین عللی است که بیماران را به بخش اورژانس می‌کشاند. تعداد زیادی از بیمارانی که با شکایت‌های دیگر مراجعه می‌کنند نیز علاوه بر مشکل اصلی خود دارای زخم می‌باشند. یادگیری روش‌های مراقبت از زخم، حفظ تمامیت پوست، جلوگیری از گسترش و عمیق شدن زخم و پانسمان استریل آن برای تمام افرادی که در مراکز بهداشتی کار می‌کنند و یا افرادی که در منزل مراقبت‌های پرستاری را ارائه می‌دهند لازم و ضروری است. مدیریت زخم فقط به ترمیم آن نیست، برخورد با زخم یک مهارت تخصصی و هنر می‌باشد که سعی داریم در این دوره آموزشی آن را به شما بیاموزیم.
دوره آموزش آشنایی با انواع زخم و روش پانسمان آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پریسا باقری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با انواع زخم و روش پانسمان آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی