اطلاعات دوره
آموزش عزت نفس و اعتماد به نفس
مسیر آموزشی

آموزش عزت نفس و اعتماد به نفس

214,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 214,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در رابطه با عزت نفس و اعتماد به نفس باید گفت که انسان‌ها معمولا اعتماد به نفسشان را راحت تر از عزت نفسشان می‌توانند تقویت کنند و همچنین به بالا بردن اعتماد به نفس خود بیش از افزایش عزت نفسشان اهمیت می‌دهند. همه‌ی ما در طول زندگیمان با شکست‌ها و پیروزی‌های مختلفی مواجه شده‌ایم. همچنین بعضی از اوقات تشویق و بعضی از اوقات تنبیه شده‌ایم، اما به جای اینکه از شکست‌هایمان درس بگیریم و یا سعی کنیم که اشتباهاتمان را تکرار نکنیم، پشت پیروزی‌ها و موفقیت‌هایمان پنهان شده و اشتباهاتمان را نادیده می‌گیریم. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق مردم، خصوصا افراد تحصیل‌کرده به این نکته واقف هستند که یک لیست بلند بالا از موفقیت‌ها و توانایی‌ها نه تنها برای داشتن عزت نفس کافی نیست، بلکه آنچنان ضرورتی نیز ندارد. دیده می‌شود که خیلی از افراد صرفا با این هدف که این دو عنصر کلیدی را ارتقاء دهند، بدون وقفه تلاش می‌کنند تا کیفیت و کمیت مهارت‌هایشان را ارتقا ببخشند تا بلکه روزی خلا وجودیشان را که در گذر زمان به وجود آمده است را پر کنند. این خلا درون هر فرد ممکن است به دلایل مختلفی شکل گرفته باشد. دلایلی مثل فشارهای اجتماعی، اختلاف طبقاتی، مشکلات اقتصادی و ... حال به این سوال پاسخ خواهیم داد که دقیقا چه تفاوتی میان عزت نفس و اعتماد به نفس وجود دارد؟ شاید سخت باشد که در زبان فارسی معادل مناسبی برای واژه‌ی اعتماد پیدا کرد و نزدیک‌ترین واژه‌ای که معنای اعتماد را القا کند، واژه‌ی اتّکا باشد. اعتماد به نفس نیز به این معناست که یک شخص بتواند در شرایط مختلف به خودش اتّکا کند و از داشته‌ها و توانایی‌هایش در شرایط سخت به گونه‌ای استفاده کند تا نتیجه‌ای نسبتا رضایت‌بخش حاصل شود.   شخصی را می‌توان با اعتماد به نفس قلمداد کرد که از قبول کردن چالش‌های جدید هراسی نداشته باشد، از موقعیت‌‌های مختلف به نحو احسن استفاده کند، با شرایط سخت و سختی‌ها کنار بیاید و اگر اتفاقات خلاف میلش رخ دهند، مسئولیت آن‌ها را قبول کند.    پیدا کردن معادل مناسب برای واژه‌ی عزت نفس نیز همانند اعتماد به نفس کار آسانی نیست.این واژه تقریبا به این معناست که ما چه ارزشی روی خودمان می‌گذاریم. حال این ارزش می‌تواند در رابطه با احساسات ما باشد، می‌تواند بیانگر طرز فکر ما باشد و یا نشان‌دهنده‌ی ارتباط ما با دیگران و جهان باشد. آشنایی با این دو مفهوم باعث می‌شود تا شما در وهله اول بتوانید در هنگام انجام کارها، پتانسیل خودتان را تمام و کمال به اجرا بگذارید و هرکاری را با شایستگی به پایان برسانید. در وهله دوم، عزت نفستان باعث می‌شود تا برای انجام هر کاری خودتان را کوچک نکنید و برای رسیدن به هر هدفی، به هر چیزی تن ندهید. بیشتر بدانید
دوره آموزش عزت نفس و اعتماد به نفس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط ماندانا عالمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 214,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عزت نفس و اعتماد به نفس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

باسپاس از زحمات مدرس محترم،باوجود علم بالای مدرس محترم ولی ارایه بسیار ضعیفی داشتند و فقط با روش سخنرانی و روخوانی از متن خودشون توضیح می دادن و تنوعی درمثالها نداشتن،وجود ریتم خطی در بیان کسالت آور بود ،ایکاش مدرس محترم،دوره فن بیان و اسلاید سازی استاد خسروی نژاد درهمین مکتب خونه رو مطالعه می کردن تا بهتر از قابلیت علمی خودشون در ارایه استفاده کنند درهر صورت سپاس از مدرس محترم و مکتب خونه عزیز

محمدرضا

می دونم که این دوره خیلی وقت پیش توسط دوستان مکتبخونه تولید شده ، پس کیفیت پایین دوره طبیعی هست. ضعف های دوره از نظر من : -تقریبا هیچ جا به هیچ رفرنسی برای مطالعه بیشتر یا حتی استنادات اشاره نشد - فقط اسم چند روانشان اورده شد با تعریف های یک خطی درباره موضوع -تسلط استاد در بیان پایین -فایل های دوره در دست رس نیست - بخش دوم یا اعتماد به نفس خیلی چیز های کلیشه ای و دقیقا مشابه عزت نفس داشت. - از نظر من ، این محتوا مناسب دوستان مدرسه ای هستش نه دانشگاهی بازم میگم این دوره برای خیلی وقت پیش هست کیفیت پایینش طبیعی هست. ولی به عنوان یک چک لیست ساده و سریع یا یک مدخل برای ورود به بحث عزت نفس و اعتماد بنفس شاید کاربردی باشه. در کل برای ادم اهل مطالعه پیشنهادش نمی کنم. اگر کتاب خون هستین ، کتاب اقای Nathaniel Branden که درباره عزت نفس هست رو بخونید که خیلی عالیه. اگر اهل گوش دادن هستین ، دوره اقای محمدرضا شعبانعلی که تحت همین نام عزت نفس هست می تونه مفید باشه. و اگر هیچ کدوم از موارد بالا نیستین و میخواید سریع و تصویری ی ذهینت در مورد این ۲ موضوع پیدا کنید این دوره می تونه کمکی برای شما باشه. در اخر بگم : کیفیت ازمون های پایان دوره هم خیلی عجیب پایین بود :) من فقط دوره رو تموم کردم که به قول خودت مدرس یک کار انجام بدم تا اعتماد بنفسم بعدش زیاد بشه :)

نوید

- سرعت مدرس ( از دیدگاه من ) بسیار پایین بود ( راه حل من دیدن با دور تند بود ( - بعضی از صفحات پاورپوینت بسیار نوشتار داشت ( عرف تنها کلمات کلیدی همراه با بولت پوینت است . - بخض عزت نفس برای من جدیتر و تخصصی تر بود - از بابت بخش اعتماد به نفس خیلی مطالب را در برنامه ریزی شنیده بودم - در پاسخهای گزینه های نزدیک به هم در بخش دوم زیاد بود.

محسن

بیان استاد بسیار ابتدایی و مباحث خیلی پیش افتاده، تسلط استاد هم روی مطالب پایین بود. انتظار بیشتری از این دوره داشتم. به عنوان یک هنرجو به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم.

سهیل

دوره بدي نبود ، جا داشت بيشتر مباحث باز بشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی