اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش معادله لاگرانژ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش معادله لاگرانژ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

معادله لاگرانژ که به نام ریاضیدان فرانسوی ژوزف لوآی لاگرانژ (Joseph-Louis Lagrange) نام‌گذاری شده است، یک فرمولاسیون در مکانیک تحلیلی است که دینامیک سیستم مکانیکی را توصیف می‌کند و از اصل کم‌ترین کنش، معروف به اصل همیلتون، به دست می‌آید. این معادله نشان‌دهنده این است که مسیر واقعی سیستم، مسیری است که اندازه عمل یا اندازه عملکرد (Integral of Lagrangian) را در یک بازه زمانی کوتاه به صورت حداقل یا حداکثر می‌کند. این مبحث در مکانیک تحلیلی و در فیزیک مدرن به عنوان یک اصل اساسی در توصیف حرکت سیستم‌های فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با در نظر گرفتن اصل کم‌ترین کنش که حرکت واقعی یک سیستم را حرکتی می‌داند که اندازه عمل یا عملکرد را حداقل یا حداکثر می‌کند، به‌دست می‌آید.
دوره آموزش معادله لاگرانژ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معادله لاگرانژ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی