اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رزین کاری – ساخت زیورآلات رزینی و وسایل کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش رزین کاری – ساخت زیورآلات رزینی و وسایل کاربردی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه رزین یکی از زیباترین هنرهای مورد استفاده در میان مردم است. در هنر رزین با الهام از طبیعت، تصاویر زیبایی خلق می‌شود و در ساخت زیورآلات، وسایل کاربردی و همچنین وسایل دکوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. رزین یکی از هنرهایی است که می‌توان با یادگیری آن، به کسب درآمد مناسب رسید. در این فرادرس، به صورت اصولی شاخه‌های تولیدات رزینی شامل انواع زیورآلات رزینی، تابلوهای رزینی، ساعت رزینی، ظروف رزینی و... را آموزش می‌دهیم. ابتدا با مواد، رنگ‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای رزین آشنا می‌شویم و محاسبه میزان مصرفی رزین را یاد می‌گیریم. سپس به ساخت زیورآلات رزینی، حوض ماهی رزینی و قالب‌بندی زیورآلات چوب و رزین می‌پردازیم و در ادامه، تکنیک‌های سیال، ابر و‌ باد، ماربل، چشم و نظر، بافت گره و پوست‌ماری را آموزش می‌دهیم.
دوره آموزش رزین کاری – ساخت زیورآلات رزینی و وسایل کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرزانه عبادی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رزین کاری – ساخت زیورآلات رزینی و وسایل کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی