اطلاعات دوره
آموزش مذاکرات استارتاپ - سرمایه‌گذار
مسیر آموزشی

آموزش مذاکرات استارتاپ - سرمایه‌گذار

573,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 573,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمدرضا فرحی3.9
  • زمان:4 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استارتاپ‌ها در روند رشد و توسعه‌ی خود، نیاز به جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران خطرپذیر، دارند. در فرآیند جذب سرمایه، سرمایه‌گذاران با تأمین سرمایه‌ی مورد نیاز استارتاپ در آن مقطع زمانی، بخشی از سهام استارتاپ را به دست می‌آورند. اینکه سرمایه‌گذار در ازای پرداخت این مبلغ، چه مقدار از سهام استارتاپ را دریافت کند، نقطه‌ی شروع مذاکرات بین استارتاپ و سرمایه‌گذار است. در واقع، تعیین ارزش استارتاپ بر اساس روش‌هایی که در دوره‌ی آنلاین ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها، به صورت مبسوط به آن پرداخته شده است، به عنوان مبنایی برای ادامه‌ی مذاکرات قرار می‌گیرد. اما قسمت اصلی مذاکرات بین استارتاپ و سرمایه‌گذار، به طراحی تفاهم‌نامه‌ی سهام‌داری و طراحی سهام ممتاز، اختصاص دارد. برای اینکه طرفین، یعنی استارتاپ و سرمایه‌گذار، بتوانند در این مذاکرات، منافع خود و طرف مقابل را بیشینه کنند و مذاکره‌ای برد_برد شکل بگیرد، لازم است هر دو طرف با مباحث مرتبط، از جمله؛ ویژگی‌های سهام ممتاز، انواع مختلف روش‌های تأمین مالی و روش‌های خروج از استارتاپ، آشنا باشند.  
دوره آموزش مذاکرات استارتاپ - سرمایه‌گذار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا فرحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 573,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مذاکرات استارتاپ - سرمایه‌گذار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید شاهین

سلام و احترام با تشکر با فرمایش دوستمان که گفتند: "توضیحات کافی نبود و نوع تمرینها مطابق با نوع مطالب ارائه شده نیست. در ویدیوها توضیحات کلی داده می شود و حل مساله ها به عهده خودمان است. توضیحات کمی ثقیل هستند." موافقم.

سعید

با سلام و احترام دوره بسیار پرباری است، محتوای غنی ای دارد، پروژه ها واقعا مفید و کاربردی هستند و باعث افزایش یادگیری و توانایی دانشجوی دوره در تسلط بر مطلب می شوند. ممنون از استادی فرحی عزیز و پلتفرم عالی مکتبخونه

زهرا

توضیحات کافی نبود و نوع تمرینها مطابق با نوع مطالب ارائه شده نیست. در ویدیوها توضیحات کلی داده می شود و حل مساله ها به عهده خودمان است. توضیحات کمی ثقیل هستند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی