اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت افکار و نشخوار ذهنی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت افکار و نشخوار ذهنی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علیرضا طائی5
  • زمان:4 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تفکر بیش از حد یا نشخوار ذهنی، اغلب تلاشی برای حل یک مشکل غیرقابل حل یا تغییر واقعیتی که ما آمادگی پذیرش آن را نداریم، است. نشخوار ذهنی یک پاسخ طبیعی به یک موقعیت مشکل‌ساز است. مغز می‌خواهد مشکلات ما را حل کند، به همین دلیل مغز است که نشخوار ذهنی را ایجاد می‌کند. اما، نشخوار فکری همچنین می‌تواند با افسردگی و اضطراب مرتبط باشد و می‌تواند ما را در موقعیت‌هایی که برای ما سالم نیستند، قرار دهد. شخوار ذهنی، شامل تفکری است که ما را به جایی نمی‌رساند و برای ما مفید نیست. در این آموزش، در آغاز با مفهوم نشخوار ذهنی آشنا شده و سپس دلایل شکل‌گیری و انواع نشخوار ذهنی را بررسی می‌کنیم؛ وقتی با نشخوار ذهنی آشنا شدیم، به سراغ راهکارهای مختلف برای مدیریت نشخوار فکری می رویم؛ در بخش بعدی با افکار خود آشنا می‌شویم؛ به خطاهای شناختی که بخش مهم علت شکل‌گیری نشخوار فکری است، می‌پردازیم و در بخش آخر روش‌هایی را بررسی می‌کنیم که بتوانیم افکار خود را مدیریت کنیم.
دوره آموزش مدیریت افکار و نشخوار ذهنی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا طائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت افکار و نشخوار ذهنی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی