اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش متحرک سازی و ساخت انیمیشن در بلندر Blender
مسیر آموزشی

آموزش متحرک سازی و ساخت انیمیشن در بلندر Blender

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عباس محمدی4.5
  • زمان:3 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار Blender یکی از جدیدترین و به‌روزترین نرم‌افزارهای موجود در دنیای گرافیک و طراحی است که به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و با استفاده از آن شما قادر خواهید بود بهترین انیمیشن‌های روز دنیا را تولید و منتشر کنید. انیمیشن‌سازی یکی از شاخه‌های مهم و گسترده در صنعت فیلم‌سازی، بازی‌سازی، تبلیغات و دیگر زمینه‌های مرتبط با رسانه است. با یادگیری Blender، قادر خواهید بود انواع انیمیشن‌های کارتونی، ویدئوهای آموزشی، فیلم‌های تبلیغاتی و حتی بازی‌های کامپیوتری ایجاد کنید. در این فرادرس ابتدا مروری بر اصول اولیه محیط 2D animation خواهیم داشت؛ سپس به صورت قدم به قدم به بررسی ابزارهای اولیه برای مدل‌سازی محیط و کاراکتر و شروع به انیمیشن‌سازی و اصول انیمیت کردن می‌پردازیم. در ادامه  به رنگ‌آمیزی و اختصاص متریال محیط می‌رسیم و  پس از آن تکنیک‌ها و ابزارهای فیزیک سه‌بعدی را یاد می‌گیریم و در نهایت با استفاده از تکنیک استخوان‌بندی به انیمیشن کردن یک محیط سه‌بعدی می‌پردازیم.
دوره آموزش متحرک سازی و ساخت انیمیشن در بلندر Blender دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متحرک سازی و ساخت انیمیشن در بلندر Blender را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی