اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زیست شناسی سلولی Cell Biology
مسیر آموزشی

آموزش زیست شناسی سلولی Cell Biology

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهرا خوشکام0
  • زمان:4 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زیست‌شناسی سلولی دانشی است که روش‌های مطالعه، انواع مختلف سلول‌ها و به ویژه اجزای تشکیل‌دهنده یک سلول را شرح می‌دهد. این آموزش زیربنای علوم پزشکی نوین و کشف دلایل پیچیده سلولی مرتبط با انواع بیماری‌های انسانی از جمله: سرطان، دیابت و آلزایمر و سایر بیماری‌ها است، لذا مطالعه و یادگیری این درس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیست‌شناسی سلولی از دروس و مباحث مهم و بنیادی برای دانشجویان تمام رشته‌های زیست‌شناسی، علوم پایه پزشکی، بیوتکنولوژی و برخی رشته‌های دیگر است که در کنکور مقاطع بالاتر تحصیلات تکمیلی نیز بسیار حائز اهمیت است. در این فرادرس، مباحث اصلی مرتبط با سلول به جز مطالب مولکولی مرتبط با همانندسازی، رونویسی و ترجمه ارائه می‌شود.
دوره آموزش زیست شناسی سلولی Cell Biology دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا خوشکام مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زیست شناسی سلولی Cell Biology را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی