اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی رشته مهندسی نفت – دانشگاه، بازار کار و ادامه تحصیل (رایگان)
مسیر آموزشی

معرفی رشته مهندسی نفت – دانشگاه، بازار کار و ادامه تحصیل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بازار کار برای مهندسان نفت در ایران و سراسر جهان به دلیل تقاضای فزاینده برای نفت و گاز طبیعی، مناسب است. با توجه به رشد روزافزون جمعیت جهان و افزایش تقاضا برای انرژی، پیش‌بینی می‌شود که تقاضا برای مهندسان نفت در سال‌های آینده نیز به طور مداوم بالا باشد. فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی نفت می‌توانند در پوزیشن‌های مختلفی مانند مهندس مخازن نفت، مهندس حفاری، مهندس بهره‌برداری، مهندس فرایند، مهندس خطوط لوله، مهندس HSE و مهندس پژوهش و توسعه مشغول به فعالیت شوند و با توجه به سابقه کار، تخصص، محل کار و نوع کارفرما از حقوق و مزایای خوبی برخوردار باشند. فارغ التحصیلان رشته مهندسی نفت می توانند در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف مهندسی نفت، مهندسی شیمی، علوم زمین و مدیریت انرژی ادامه تحصیل دهند.
دوره معرفی رشته مهندسی نفت – دانشگاه، بازار کار و ادامه تحصیل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی رشته مهندسی نفت – دانشگاه، بازار کار و ادامه تحصیل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی