اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش واحدهای حجم در فیزیک و تبدیل آن ها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش واحدهای حجم در فیزیک و تبدیل آن ها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیزیک، حجم یک اندازه‌گیری از مقدار فضایی است که توسط یک شی سه‌بعدی یا ماده اشغال شده است. واحدهای مختلفی به توجه به حوزه و سیستم اندازه‌گیری مورد استفاده، برای اندازه‌گیری حجم استفاده می‌شود. دستگاه بین‌المللی یکاها یا SI، واحدهای اندازه‌گیری است که توسط کمیت‌های فیزیکی بین‌المللی تعریف شده‌اند. SI توسط کنفرانس بین‌المللی وزن و اندازه (General Conference on Weights and Measures) تنظیم شده است و به عنوان استاندارد اصلی برای اندازه‌گیری‌های فیزیکی، فنی، مهندسی و علوم دقیق در سراسر جهان شناخته می‌شود. از جمله واحدهای متداول در SI می‌توان از متر برای طول، کیلوگرم برای جرم، ثانیه برای زمان و آمپر برای جریان الکتریکی و متر مکعب برای حجم نام برد. SI با توجه به سادگی، دقت و قابلیت انتقال بین کشورها، به عنوان سیستم استاندارد اصلی در اندازه‌گیری های علمی و صنعتی شناخته می‌شود. در این آموزش واحدهای مختلف حجمی و نحوه تبدیل این واحدها به هم را یکدیگر را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش واحدهای حجم در فیزیک و تبدیل آن ها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش واحدهای حجم در فیزیک و تبدیل آن ها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی