اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی ﻣﻌﻤﺎﺭی ﻭ ﻣﺪﻝ ﺳﺎﺯی ﺳﻪ ﺑﻌﺪی با اسکچاپ و وی ری SketchUp و V-Ray
مسیر آموزشی

آموزش طراحی ﻣﻌﻤﺎﺭی ﻭ ﻣﺪﻝ ﺳﺎﺯی ﺳﻪ ﺑﻌﺪی با اسکچاپ و وی ری SketchUp و V-Ray

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرمان حسن زاده4.9
  • زمان:2 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اسکچاپ یکی از نرم‌افزارهای بسیار ساده و کارآمد برای سه‌بعدی‌سازی به ویژه در حوزه معماری است. می‌توانیم در SketchUp، از پلاگین وی ری برای ایجاد تصاویر واقع‌گرایانه در کمترین زمان استفاده کرد. این آموزش به صورت کاملا پروژه‌محور، ترسیم و رندرگیری از یک پروژه کامل معماری را به صورت هم‌زمان مورد بررسی قرار می‌دهیم و به شما در جهت کسب توانایی برای ارائه انواع پروژه‌های معماری و تبدیل نقشه‌های فنی در مدل سه‌بعدی با بالاترین کیفیت کمک می‌کنیم. در ابتدا اصول کلی روش‌های ترسیم تمام اجزای ساختمان شامل دیوار، کف سقف ستون، درب، پنجره، مبلمان و جزئیات ترسیمی نما و محوطه پروژه معماری را آموزش می‌دهیم. در ادامه، اصول سازماندهی و مدیریت مدل‌های پیچیده معماری را با استفاده از گروه‌ها، لایه‌ها و کامپوننت‌ها مورد بررسی قرار می‌دهیم و در نهایت به آموزش محیط رندرگیری پلاگین V-Ray می‌پردازیم.
دوره آموزش طراحی ﻣﻌﻤﺎﺭی ﻭ ﻣﺪﻝ ﺳﺎﺯی ﺳﻪ ﺑﻌﺪی با اسکچاپ و وی ری SketchUp و V-Ray دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرمان حسن زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی ﻣﻌﻤﺎﺭی ﻭ ﻣﺪﻝ ﺳﺎﺯی ﺳﻪ ﺑﻌﺪی با اسکچاپ و وی ری SketchUp و V-Ray را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی