اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
کشورهای ترک زبان دنیا + اطلاعات جمعیت شناسی (رایگان)
مسیر آموزشی

کشورهای ترک زبان دنیا + اطلاعات جمعیت شناسی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نسترن نظریان0
  • زمان:16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان ترکی، یکی از زبان‌های تاریخی و مهم جهان است که ریشه‌های عمیقی در تاریخ و فرهنگ دارد. این زبان در طول قرون متمادی در مناطق گسترده‌ای از آسیا و اروپا صحبت شده و تاثیرات زیادی بر دیگر زبان‌ها و فرهنگ‌ها داشته است. کشورهای ترکیه، آذربایجان، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان کشورهای ترک‌زبان محسوب می‌شوند اما گویشوران ترک زبان در بسیاری از کشورهای دیگر نیز زندگی می‌کنند. یادگیری زبان ترکی می‌تواند دریچه‌ای به فرهنگ غنی و تاریخ پر افتخار این ملت‌ها باز کند. علاوه بر این، زبان ترکی با توجه به توسعه اقتصادی و سیاسی کشورهای ترک زبان، نقش مهمی در روابط بین‌المللی و تجارت جهانی ایفا می‌کند. همچنین، آشنایی با این کشورها می‌تواند فرصت‌های تحصیلی و پژوهشی خوبی برای دانشجویان و محققان فراهم آورد و به افزایش درک و احترام متقابل بین فرهنگ‌ها منجر شود. در این آموزش، به بررسی تاریخچه مختصر زبان ترکی، کشورهای ترک زبان، تعداد گویشوران زبان ترکی در کشورهای مختلف و جهان و اهمیت یادگیری این زبان خواهیم پرداخت.
دوره کشورهای ترک زبان دنیا + اطلاعات جمعیت شناسی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسترن نظریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کشورهای ترک زبان دنیا + اطلاعات جمعیت شناسی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی