اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش مصنوعی ویژه نوجوانان – مبانی و مقدمات + برنامه نویسی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی ویژه نوجوانان – مبانی و مقدمات + برنامه نویسی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بی‌شک، از جذاب‌ترین شاخه‌های علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی یا AI است که در بسیاری از زمینه‌ها کاربردهای متنوعی دارد و باعث شده است تا افراد چه در زمینه کاری و چه تحصیلی و یا حتی اتفاقات روزمره زندگی، تجربه آسان‌تر و بهتری داشته باشند. به طور مثال هوش مصنوعی می‌تواند به ما کمک کند تا بازی‌های جذابی را بسازیم، تشخیص چهره و صدا را انجام دهیم، ترجمه و گفت‌وگو را بهبود بخشیم و حتی در زمینه‌های پزشکی و صنعتی تجارب مفیدتری را داشته باشیم. اما سوال اینجا است که چگونه می‌توان هوش مصنوعی را یاد گرفت و با آن کار کرد؟ آیا لزوما یک متخصص و برنامه‌نویس حرفه‌ای می‌تواند از هوش مصنوعی استفاده کند؟ یکی از ابزارهایی که در این زمینه می‌تواند به ما کمک کند استفاده از برنامه اسکرچ است. اسکرچ که یک زبان برنامه‌نویسی تصویری است به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا با استفاده از قطعه‌های کد نوشته رنگی و شکل‌دار که به هم متصل می‌شوند، برنامه‌های خود را بسازند. اسکرچ یک ابزار آموزشی و سرگرم‌کننده است که می‌تواند خلاقیت، منطق و تفکر را تقویت کند. کودکان و نوجوانان علاقه‌مند پس از آشنایی با هوش مصنوعی در اسکرچ Scratch و سایت Machine Learning for Kids، با یکی از تکنولوژی‌های پرکاربرد و مهم دنیای امروز، یعنی هوش مصنوعی، آشنا می‌شوند و با استفاده از یک ابزار ساده و جذاب، مفاهیم پیچیده هوش مصنوعی را درک کرده و به طور خلاقانه و تعاملی با آن‌ها آشنا خواهند شد.
دوره آموزش هوش مصنوعی ویژه نوجوانان – مبانی و مقدمات + برنامه نویسی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدعلی کیانی‌فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی ویژه نوجوانان – مبانی و مقدمات + برنامه نویسی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی