اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حل سوالات آزمون نظام مهندسی برق – بخش نظارت
مسیر آموزشی

آموزش حل سوالات آزمون نظام مهندسی برق – بخش نظارت

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی تجربه‌کار0
  • زمان:3 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از آزمون‌های مهم برای فارغ‌التحصیلان رشته برق، آزمون نظام مهندسی برق است که مهندسان برق در صورتی که در این آزمون پذیرفته شوند، پروانه اشتغال به کار مهندسی را از سازمان نظام مهندسی ساختمان دریافت خواهند کرد. مهندسین پس از قبولی و دریافت پروانه آزمون نظارت نظام مهندسی برق، اجازه فعالیت به عنوان طراح یا ناظر در پروژه‌های ساختمانی را خواهند داشت. در این آموزش فقط مباحث و سوالات اختصاصی برق شامل مبحث ۱۳ و ۱۵ و راهنمای مبحث ۱۳ و نشریه ۱۱۰ جلد ۱ را بررسی می‌کنیم که به طور میانگین ۷۰ درصد سوالات هم از این مباحث طرح می‌شوند. در این فرادرس سعی شده است که تمام سوالات آزمون نظام مهندسی از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ بررسی شود.
دوره آموزش حل سوالات آزمون نظام مهندسی برق – بخش نظارت دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی تجربه‌کار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حل سوالات آزمون نظام مهندسی برق – بخش نظارت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی