اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فناوری های نوین ساختمانی
مسیر آموزشی

آموزش فناوری های نوین ساختمانی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدیس پیرزادی0
  • زمان:3 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با پیشرفت ساختمان‌سازی و حوزه مهندسی، روز‌به‌روز شاهد استفاده از مصالح جدید و تکنولوژی‌های نوین هستیم که به شدت مورد استقبال قرار می‌گیرند و در جوانب مختلف، ساختمان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. از سوی دیگر با استفاده از این فناوری و مصالح جدید، ما صرفه‌جویی در انرژی را خواهیم داشت و سرعت اجرا بالاتر می‌رود . همچنین، در پی استفاده از این فناوری و مصالح جدید، نظارتی دقیق‌تر و راحت‌تر توسط مهندسان ناظر رخ می‌دهد و از طرفی، کاهش خطرات در ساختمان ایجاد شده و در نیروی کار هم صرفه‌جویی می‌شود. با توجه به همه محاسن بالا، این دوره آموزشی تحت عنوان فناوری‌های نوین ساختمانی را برای مشتاقان، مناسب و ضروری دیدیم. در این آموزش، ابتدا به واقعیت مجازی یا Virtual Reality در صنعت ساختمان می‌پردازیم؛ سپس هوش مصنوعی Artificial Intelligence در ساختمان‌سازی و سازه‌های مدولار یا پیش‌‌ساخته را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در انتها، مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (Building Information Modelling) و چوب‌های چندلایه متقاطع و الوار توده‌ای را برای شما عزیزان تشریح خواهیم کرد.
دوره آموزش فناوری های نوین ساختمانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدیس پیرزادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فناوری های نوین ساختمانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی