اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبدیل پی دی اف به ورد PDF به Word (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل پی دی اف به ورد PDF به Word (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فرمت PDF امکان نگهداری ساختار، فرمت، تصاویر، و متن اسناد را در یک فایل کامپیوتری فراهم می‌کند، بدون اینکه به نوع سیستم عامل یا نرم‌افزار خاصی وابسته باشد؛ به این معنا که یک فایل PDF می‌تواند به راحتی در هر دستگاه و سیستم عاملی باز شود و به یک شکل قابلیت چاپ داشته باشد. به دلیل قابلیت‌های امنیتی و انعطاف‌پذیری که ارائه می‌دهد، فرمت PDF برای انتشار اسناد، رزومه‌ها، راپورها، کتب الکترونیکی، فرم‌های ارسالی از طریق اینترنت و موارد دیگر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع کتاب، مجله، جزوه و حتی روزنامه‌ها را هم می‌توان در قالب فایل PDF و روی دستگاه‌های مختلف مطالعه کرد. در کنار این موضوع، هماهنگی بسیار زیاد فایل‌های PDF با نرم‌‌افزار Word این امکان را به کاربران می‌دهد که به راحتی اسناد PDF را به متن‌های قابل ویرایش توسط Word تبدیل کنند. در این آموزش، یاد می‌گیریم که چگونه می‌توانیم اسناد و فایل‌های ساخته‌شده در قالب PDF را به صورت متون قابل ویرایش داشته باشیم. به این ترتیب محدودیت کمتری برای استفاده از مطالب موجود در این نوع فایل‌ها خواهیم داشت و همیشه و همه جا می‌توانیم این فایل‌ها را برای ویرایش یا به اشتراک‌گذاری در اختیار داشته باشیم.  
دوره آموزش تبدیل پی دی اف به ورد PDF به Word (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل پی دی اف به ورد PDF به Word (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی