اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با سامانه ثبت نام خودرو فرسوده (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار با سامانه ثبت نام خودرو فرسوده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بی‌شک با توجه به نیاز مالکان خودروی فرسوده به خودروی جدید و یا اسقاط نمودن آن، باید با استفاده از سامانه ثبت خودروی فرسوده، خودروی خود را جهت انجام عملیات‌های مورد نظر به سامانه معرفی کنیم؛ تا اقدامات لازم بعدی صورت بگیرد. در این‌باره، مالکان با شیوه جدید هوشمندسازی دولت، حتما باید به سایت ثبت خودروی فرسوده مراجعه و با توجه به ضوابط و قوانین موجود اقدام به ثبت خودروی خود کنند؛ تا بتوانند اهداف خود را عملی کنند. در این آموزش، ابتدا به بررسی قوانین و ضوابط و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام می‌پردازیم و سپس ویژگی یک خودروی فرسوده را بررسی و در پایان، با ثبت نهایی خودروی خود در سامانه ثبت فرسودگی الکترونیکی، مراحل را تکمیل خواهیم کرد.
دوره آموزش کار با سامانه ثبت نام خودرو فرسوده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا بهارلوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با سامانه ثبت نام خودرو فرسوده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی