اطلاعات دوره
آموزش مبانی هنرهای تجسمی و رنگ شناسی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی هنرهای تجسمی و رنگ شناسی

304,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 304,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش دوره مبانی هنرهای تجسمی و رنگ‌شناسی که به شما در زمینه های نقاشی، عکاسی، تصویربرداری دیجیتال، طراحی رابط کاربری ، تحلیل آثار هنری، مدل سازی و شبیه سازی، مجسمه سازی و رنگ شناسی و... کمک می کنند. این دوره ها باعث می شوند درک شما از هنر در طی زمان افزایش یابد. دوره هنرهای تجسمی شما را بیشتر به عنوان هنرمند، معلم یا معمار در زمینه های مرتبط مانند تبلیغات و طراحی آماده می کند. این هنرها بر تجزیه و تحلیل و تفسیر مفاهیم و فرآیندهای بصری تاکید دارند و درک هنرهای تجسمی باعث می شود که خلاقیت هنری افراد شکوفا شده و به مسائل از دید یک هنرمند نگاه کنند. در این دوره گسترده، شما تور دنیای هنر، کاوش در  نقاشی ها و مجسمه ها و  انتقاد از ترکیب آنها را تجربه میکنید. در هر تمرین، شما می توانید موضوعات هنری را تجزیه و تحلیل کنید و قطعات هنری خود را ایجاد کنید تا درک خود را از موضوعات دوره عمیق تر کنید. مبانی هنرهای تجسمی و رنگ‌شناسی جزو درس‌های پایه گرایش‌های مختلف رشته‌های هنری بوده و یادگیری مباحث آن جزو پایه‌ای ترین نیازهای یک هنرمند و گرافیست است. در این دوره درباره تئوری رنگ ها و تاثیرات آن بر ادراک انسان پرداخته میشود. همچنین درباره اصول و مفاهیم نقطه ، کادر و ریتم و اثر آن در طرح های هنری پرداخته میشود. همچنین مبحث تضاد و کنتراست جزو مهمترین سرفصل‌های این دوره است. کاربردهای این مفاهیم در صنایع مختلف نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دانستن نمونه های کاربردی این مسائل در صنایع می تواند باعث درک کامل تر و افزایش مهارت در استفاده از این موضوعات در کسب و کار ها شود. دوره مبانی هنرهای تجسمی و رنگ‌شناسی مکتب‌خونه با شناخت نیازهای دانشجویان در حوزه هنر، مجموعه کاربردی از مهم ترین مباحث و مبانی هنرهای تجسمی را جمع آوری کرده و در اختیار علاقه مندان قرار داده است. بیشتر بدانید
دوره آموزش مبانی هنرهای تجسمی و رنگ شناسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهرنوش عسگری طاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 304,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی هنرهای تجسمی و رنگ شناسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فاطمه

دوره بسیار کاربردی و خوبی بود

سمانه

این کتاب هایی که معرفی میشه اصلا پیدا نمیشه

حسین

دوره بسیار خوبی بود. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی