اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
سیستم توصیه گر در بازاریابی چیست؟ + مزایا و کاربردهای ریکامندر (رایگان)
مسیر آموزشی

سیستم توصیه گر در بازاریابی چیست؟ + مزایا و کاربردهای ریکامندر (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دنیای امروز که رقابت در بازار به شدت بالا رفته است، یافتن راه‌هایی برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است. سیستم‌های توصیه‌گر یکی از ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توانند به بازاریابان در این امر کمک کنند. این سیستم‌ها با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، به طور خودکار به مشتریان محصولاتی را پیشنهاد می‌کنند که احتمال خرید آن‌ها را افزایش می‌دهد.
دوره سیستم توصیه گر در بازاریابی چیست؟ + مزایا و کاربردهای ریکامندر (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سیستم توصیه گر در بازاریابی چیست؟ + مزایا و کاربردهای ریکامندر (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی