اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با ساختار فیبر نوری و شبکه WDM
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با ساختار فیبر نوری و شبکه WDM

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از یادگیری مبحث فیبر نوری و شبکه WDM آشنایی با اصول، مفاهیم پایه ای و چالش‌های موجود در این حوزه است. با یادگیری این آموزش پایه‌ای، دانشجویان عزیز آمادگی لازم جهت مطالعه مطالب تخصصی‌تر و انجام پژوهش در این حوزه را پیدا خواهند کرد. علاوه بر این، دانشجویان می‌توانند با کسب دانش پایه‌ای کافی وارد بازار کار بزرگی که در حیطه شبکه زیرساخت فیبر نوری وجود دارد شده و به حرفه مهندسی، طراحی و اجرا بپردازند.
دوره آموزش آشنایی با ساختار فیبر نوری و شبکه WDM دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد علیزاده قاضی‌جهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با ساختار فیبر نوری و شبکه WDM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی