اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تصویر وکتور – مبانی و مفاهیم (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تصویر وکتور – مبانی و مفاهیم (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تصویر وکتور (Vector Image)، نوعی از تصاویر کامپیوتری است که بر خلاف تصاویر رستری (Raster Images) که از پیکسل تشکیل شده‌اند، از اشکال هندسی مانند خطوط، منحنی‌ها، دایره‌ها و چند ضلعی‌ها برای ترسیم تصویر استفاده می‌کنند. هر کدام از این اشکال هندسی دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود مانند رنگ، ضخامت و موقعیت هستند. به دلیل استفاده از اشکال هندسی در تصاویر وکتور، این تصاویر مقیاس‌پذیر هستند، به این معنی که می‌توان بدون افت کیفیت، آن‌ها را در هر اندازه دلخواه بزرگ یا کوچک کرد. این ویژگی، تصاویر وکتور را برای استفاده در مواردی مانند لوگو، آیکون، طرح‌های گرافیکی، پوسترها و بنرها که نیاز به تغییر اندازه دارند، بسیار مناسب می‌کند. تصاویر وکتور مزایای زیادی در حوزه گرافیک دارند. قابلیت مقیاس‌پذیری آن‌ها به اندازه‌ای است که بدون افت کیفیت، می‌توان آن‌ها را به هر اندازه دلخواه بزرگ یا کوچک کرد. به دلیل استفاده از اشکال هندسی، تصاویر وکتور حجم و فضای کمتری را نسبت به تصاویر رستری اشغال می‌کنند و می‌توان رنگ‌ها، ضخامت خطوط، موقعیت اشکال و سایر ویژگی‌های این تصاویر را به طور دلخواه تغییر داد. از تصاویر وکتور برای طراحی لوگو و آیکون، طرح‌های گرافیکی، تصویرسازی و طراحی رابط کاربری و حتی چاپ استفاده‌های زیادی می‌شود. 
دوره آموزش تصویر وکتور – مبانی و مفاهیم (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تصویر وکتور – مبانی و مفاهیم (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی