اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقشه کشی، سیم کشی و تاسیسات الکتریکی ساختمان
مسیر آموزشی

آموزش نقشه کشی، سیم کشی و تاسیسات الکتریکی ساختمان

1,190,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 1,190,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس به بحث تاسیسات الکتریکی ساختمانی پرداخته می‌شود. در آموزش پیش رو کلیه تاسیسات الکتریکی مورد استفاده در ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. این تاسیسات شامل تابلوهای برق، فیوز، کلیدها، مدارات الکتریکی، سیستم‌های جریان ضعیف می‌باشد. هدف از این آموزش آشنایی با تاسیسات الکتریکی ساختمان و چگونگی ارتباط بین بخش‌های مختلف تاسیسات الکتریکی است. آشنایی با نقشه‌های مورد استفاده در تاسیسات الکتریکی و نحوه نقشه‌خوانی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. پس از یادگیری کامل آموزش مخاطب توانایی شناخت و اصول عملکرد تجهیزات را خواهد داشت. همچنین توانایی محاسبات مربوط به برخی از بخش‌های تاسیسات الکتریکی را کسب خواهد نمود. اجرای تاسیسات الکتریکی باید بر پایه رعایت الزامات و استانداردهای مرتبط باشد، لذا شناخت دقیق تجهیزات تاسیسات الکتریکی و ارتباط آن‌ها با استانداردها مهم‌ترین بحث در این فرایند است که در این فرادرس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
دوره آموزش نقشه کشی، سیم کشی و تاسیسات الکتریکی ساختمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سلمان حاجی‌ آقاسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,190,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقشه کشی، سیم کشی و تاسیسات الکتریکی ساختمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی