اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش صداسازی با سینتی سایزرها در FL Studio + پلاگین‌ های Serum و Sylenth1
مسیر آموزشی

آموزش صداسازی با سینتی سایزرها در FL Studio + پلاگین‌ های Serum و Sylenth1

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طراحی صدا با سینتی‌سایزر‌ها، یکی از مفاهیم پایه در عرصه موسیقی و تولید صدا است. سینتی‌سایزرها ابزارهای الکترونیکی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان صداهای مختلف و بافت‌های صوتی متنوع را تولید کرد. در واقع، صداهایی که از طریق سینتی‌سایزرها ساخته می‌شوند، یا به صورت تقلیدی از صداهای موجود در طبیعت هستند، یا از طریق ترکیب و ادغام بخش‌های مختلف صوتی ایجاد می‌شوند. Serum که توسط Xfer Records ساخته شده است، یک سینتی‌سایزر قابل موج است که با موتور صدای باکیفیت خود، طیف وسیعی از امکانات را برای طراحی صدا فراهم می‌کند. این پلاگین، یک رابط بصری ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند مستقیما جدول‌های موج پیچیده را سفارشی کنند و صداهای منحصر‌به‌فرد و پویا ایجاد کنند. در این آموزش با زبان ساده و روان، مفاهیم و عناصر اصلی یک سینتی‌ سایزر را یاد می‌گیریم تا بتوانیم با استفاده از Serum وSylenth1، صدای مورد دلخواه خود را بسازیم و در پروژه‌ها استفاده کنیم. در همین راستا ابتدا به اجزای اصلی سینتی‌سایزرها می‌پردازیم. سپس مباحث مربوط به Serum و Sylenth1 را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش صداسازی با سینتی سایزرها در FL Studio + پلاگین‌ های Serum و Sylenth1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد طالع‌زاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صداسازی با سینتی سایزرها در FL Studio + پلاگین‌ های Serum و Sylenth1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی