اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی موتورخانه بخار – اصول و مبانی تجهیزات و لوله‌ کشی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی موتورخانه بخار – اصول و مبانی تجهیزات و لوله‌ کشی

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در حال حاضر، تمامی فعالیت‌های دنیا با انرژی ادغام شده است. در واقع شما مکانی را پیدا نمی‌کنید که نوعی از انرژی در آنجا مورد استفاده نباشد. از انرژی الکتریسیته برای روشنایی و حمل‌ونقل، انرژی گرمایشی برای یک ساختمان یا یک واحد صنعتی را می‌توان مثال زد. بخار، یکی از حامل‌های انرژی بسیار پرکاربرد است؛ از این سیال می‌توان در توربین‌های بخار برای تولید انرژی الکتریسیته در واحدهای صنعتی مختلف برای کاربردهای مختلف یا در ساختمان‌ها و هتل‌ها برای تولید سرما در چیلر جذبی و گرمایش، در بیمارستان‌ها برای استریلیزه، استفاده کرد. پس با شناخت بخار و سیستم‌های آن می‌توان در بخش‌های مختلفی از صنعت، مشغول به فعالیت شد.
دوره آموزش طراحی موتورخانه بخار – اصول و مبانی تجهیزات و لوله‌ کشی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عرفان حقیقت دماوندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی موتورخانه بخار – اصول و مبانی تجهیزات و لوله‌ کشی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی