اطلاعات دوره
آموزش پردازش و تحلیل داده با نرم‌افزار spss
مسیر آموزشی

آموزش پردازش و تحلیل داده با نرم‌افزار spss

244,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 244,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر2.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سجاد محمدیان3.2
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

SPSS، مخفف عبارت Statistical Package for the Social Science، به معني بسته‌ی آماري براي علوم اجتماعي است. نرم‌افزار SPSS، يک برنامه‌ی پر‌کاربرد، براي تحليل داده آماري است که براي اولين بار، نورمن اچ. ناي و همکارانش در سال 1968، آن را تولید کردند. امتياز اين نرم‌افزار در سال 2009، به شرکت IBM واگذار شد و هم‌اکنون اين شرکت، مسئول به روز‌رساني آن است. امروزه، داده‌هاي آماري، در اکثر رشته‌هاي علوم انساني، کشاورزي، فني و مهندسي و علوم پزشکي، کاربرد دارد و در نتيجه‌ی آن، نياز به استفاده از نرم‌افزارهاي آماري نيز، گسترش چشم‌گيري داشته است. در اين ميان، در کشور ما، نرم‌افزار SPSS، بيشترين کاربرد را در بين نرم‌افزارهاي آماري موجود دارد؛ به طوري که در بیشتر مقالات و پايان‌نامه‌ها، ردپايی از خروجي‌هاي آماري نرم‌افزار SPSS، مشاهده مي‌شود. اين نرم‌افزار، با طراحي ساده، اکثر آزمون‌هاي آماري را در اختيار ما قرار مي‌دهد تا بتوانيم تحليل‌هاي مناسب موضوع خود را انجام دهيم. در اين دوره‌ی آموزشي، بخش‌های مباني نظري آزمون‌ها، مسير آزمون‌ها و عملگرها در SPSS و در نتيجه، تحليل خروجي آزمون مهم هستند که در اين دوره‌ی آموزشي، هر سه مورد بالا، آورده شده است. آموزش SPSS در مکتب‌پلاس، متفاوت با ديگر آموزش‌هاي موجود در بازار است و آموزش، شامل سه بخش می‌شود؛ 1- مباني آماري در هر فصل، ارائه مي‌شود و بيش از 20 درصد حجم آموزش را در بر‌مي‌گيرد، 2- آزمون و عملکردها در نرم‌افزار، به همراه آموزش گزينه‌هاي هر آزمون، که در حدود 20 درصد از حجم آموزش را در بر‌مي‌گيرد، 3- تحليل جداول خروجي هر آمار و آزمون، که 60 درصد از آموزش را پوشش مي‌دهد.  
دوره آموزش پردازش و تحلیل داده با نرم‌افزار spss دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سجاد محمدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 244,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش و تحلیل داده با نرم‌افزار spss را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بیتا

اون انتظاری که داشتم از این دوره را اصلا برآورده نکرد. فقط یه سری اسلاید پر از نوشته بود و مدرس از روی آن میخواند و دیگر هیچ! هیچ فرقی نداشت که من خودم یه جزوه را بشینم بخونم، هیچ تدریسی در کار نبود. در واقع برای خرید چند تا اسلاید هزینه کردم که اونا هم مسايل کلی که توی هر سایتی پیدا میشه را توضیح میدهند.

امیر

سطح تدریس زیر صفر، تسلط زیر زیر صفر

سیدحمید

سلام و عرض ادب دوستان عزیز خارج از انصاف هستش این جوری قضاوت کردن خوب تدریس می کنند و ریز به ریز توضیح میدن دیگه ویدئو کارم که هست.

علی

سطح سواد و دانش مدرس و نحوه انتقال نمرش صفر هست. واقعا صفر. به شدت از هزینه کردن این دوره پشیمان هستم چون هدر دادن هزینه و زمان است

احسان

تسلط مدرس دوره بشدت پایین هست و پیشنهاد نمیکنم، ضمن اینکه سر فصل ها هم ترتیب مناسبی نداره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی