اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هرمنوتیک یا علم تاویل
مسیر آموزشی

آموزش هرمنوتیک یا علم تاویل

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سارا قزلباش0
  • زمان:3 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش هرمنوتیک به مباحث فلسفی مهمی می‌پردازد؛ مباحثی چون تعریف، مفهوم‌شناسی و تاریخچه هرمنوتیک، سیر تحولات هرمنوتیک و زمینه‌های نظری و کاربردی آن در ارتباط با رشته های دیگری چون فلسفه، دین و الهیات، ادبیات و ...، بررسی هرمنوتیک ماقبل فلسفی یعنی هرمنوتیک دینی و بررسی تأویلی و تفسیری متون دینی، هرمنوتیک کلاسیک و توجه به فهم عینی از متن و هرمنوتیک رمانتیک و تآکید بر فهم مؤلف و قصد او از معنای مورد نظر در متن، بررسی دقیق هرمنوتیک شلایرماخر و روش هرمنوتیک عام او در فهم شامل فهم دستوری یا گرامری و فهم روانشناختی یا فنی در شناخت قصدیت مؤلف، شناخت و بررسی هرمنوتیک دیلتای به عنوان روش فهم علوم انسانی از جمله متون انسانی و دیگر نمادهای تاریخی انسانی در اجتماع بشری به عنوان بیانی از انسان به معنای کلی، هرمنوتیک فلسفی هیدگر به عنوان نوعی هرمنوتیک هستی از دریچه پدیدارشناسی وجود با نظر به امکانات وجودی و اگزبستانسیال دازاین، هرمنوتیک فلسفی گادامر یا هرمنوتیک فهم در غالب کلیت بک سنت سیال وجودی در جریان فهم های مختلف و تفسیرهای گوناگون، رویکرد انتقادی هابرماس به هرمنوتیک فلسفی و نقد آن بخاطر عدم توجه به تفکر انتقادی در مواجه با سنت و ایدئولوژی، نقد نسبی گرایی هرمنوتیک فلسفی در هرمنوتیک جدید از طریق هرمنوتیک عینی‌گرای بتی و هرش و بررسی مباحث هرمنوتیکی در رویکرد علوم اسلامی همچون اصول و تفسیر، از جمله مفاهیمی هستند که هرمنوتیک به آن‌ها پرداخته است.
دوره آموزش هرمنوتیک یا علم تاویل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سارا قزلباش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هرمنوتیک یا علم تاویل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی