اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مروری بر اقتصاد کلان ۲
مسیر آموزشی

آموزش مروری بر اقتصاد کلان ۲

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این آموزش پایه و اساسی برای مباحث و مفاهیم پیشرفته‌تر اقتصاد کلان خصوصا در مقطع دکتری رشته‌های مرتبط می‌باشد. اقتصاد کلان 2 از دروس اصلی رشته و گرایش‌های زیرمجموعه علوم اقتصادی در مقاطع کارشناسی خصوصا کارشناسی ارشد و دکتری بوده که در اکثر موارد به عنوان درسی 3 الی 4 واحدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از طرفی با توجه به اهمیت اقتصاد کلان به عنوان درسی تخصصی در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری، فراگیری این مباحث علاوه بر مسلط شدن در دانشگاه، برای موفقیت کنکور کارشناسی ارشد و دکتری نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت. از این رو در این آموزش سعی شده تا مباحث به شکلی پیوسته و تا حد امکان ساده بیان شود تا از پیچیدگی کاسته و مفاهیم جبری و ترسیمی در کنار تحلیل تدریس شود.
دوره آموزش مروری بر اقتصاد کلان ۲ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احمدرضا شاهپوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مروری بر اقتصاد کلان ۲ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی