اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویراستاری در ورد + ترفندها و راهکارهای مختلف
مسیر آموزشی

آموزش ویراستاری در ورد + ترفندها و راهکارهای مختلف

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رقیه نیک‌پور0
  • زمان:2 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با گسترش کاربرد رایانه در بخش‌های مختلف، ویراستاری متون نیز دیگر روی کاغذ و با خودکارهای رنگی انجام نمی‌شود. مایکروسافت ورد، واژه‌پرداز بی‌رقیبی است که به کمک ویراستاران آمده است تا با استفاده از ابزارهای پیشرفته آن بتوانند سرعت، دقت و راحتی را در کار خود تجربه کنند. نرم‌افزار Word، قابلیت‌های ویژه‌ای در حوزه ویراستاری متن دارد. با یادگیری این قابلیت‌ها می‌توان غلط‌های املایی را به‌طور خودکار یافت، تغییرات اعمال‌شده در متن را ثبت و اصلاح کرد و امکانی به وجود آورد که فرامین تکراری به‌طور خودکار اجرا شوند. قطعا بدون یادگیری این قابلیت‌های ویژه، نه‌تنها سرعت و دقت ویراستاران محدود خواهد شد، بلکه ویراستاری با ورد بسیار زمان‌بر و پردردسرتر خواهد شد. در این آموزش، با هرآنچه از قابلیت‌های ورد که به افزایش سرعت و دقت در ویرایش متن کمک می‌کند، آشنا می‌شویم. ترفندها و راهکارهای حل مشکلاتی که در مسیر ویراستاری با ورد، ممکن است با آن مواجه شویم را بررسی می‌کنیم و هر مبحثی را نیز به‌طور عملی روی متن تمرینی اجرا خواهیم کرد تا نتیجه کار را ببینیم.
دوره آموزش ویراستاری در ورد + ترفندها و راهکارهای مختلف دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رقیه نیک‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویراستاری در ورد + ترفندها و راهکارهای مختلف را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی