اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان مایا Maya – سریع و آسان در ۱۱۰ دقیقه
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مایا Maya – سریع و آسان در ۱۱۰ دقیقه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی، مانند مایا و تری‌دی مکس، شانس شما را برای اشتغال در موقعیت‌های شغلی حرفه‌ای افزایش داده و هرچه در این حوزه، ماهرتر باشید، روال کاری بهتر و درآمد بالاتری هم خواهید داشت. از دیگر موارد پراهمیت در زمینه یادگیری این نرم‌افزار، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که با یادگیری عمیق، ریشه‌ای و تسلط مناسب بر مایا، شانس بیشتری برای انجام پروژه‌های بزرگ خواهید داشت که می‌توانید همه کارها را در یک محیط انجام داده و با برنامه‌های دیگر، ارتباط برقرار نموده و در نتیجه به درآمدهای کلان هم برسید. موقعیت‌های شغلی بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور در حوزه مدل‌سازی، انیمیشن، ساخت بازی، جلوه‌های ویژه و موارد مشابه وجود دارد که با طی‌ کردن مسیر صحیح، به نتایج خوبی خواهید رسید.
دوره آموزش رایگان مایا Maya – سریع و آسان در ۱۱۰ دقیقه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مایا Maya – سریع و آسان در ۱۱۰ دقیقه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی