اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی و شبیه سازی آنتن های آرایه فازی با متلب و انسیس Matlab و ANSYS HFSS
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و شبیه سازی آنتن های آرایه فازی با متلب و انسیس Matlab و ANSYS HFSS

590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 590,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نیما بیرانوند3.2
  • زمان:2 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آنتن آرایه فازی، یک فناوری مهم در عالم مخابرات و الکترونیک است که امکان جهت‌دهی دقیق به امواج الکترومغناطیسی (مانند موج‌های رادیویی) را از طریق تغییر فاز سیگنال‌ها در المان‌های آنتنی فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته این آنتن‌ها قابلیت جهت‌دهی الکترونیکی به موج‌ها بدون نیاز به حرکت مکانیکی آنتن است. سیستم‌های آرایه فازی به دلیل توانایی در طراحی الگوی تشعشعی و همچنین قابلیت اسکن فضایی و زاویه‌ای محیط، بسیار مورد توجه هستند. در این سیستم‌ها قابلیت اسکن الکترونیکی محیط فراهم است و در نتیجه سرعت اسکن محیط بسیار بالاتر از ساختارهای مکانیکی است. در چند سال اخیر کاربردهای بسیاری برای سیستم‌های آرایه فازی ارائه شده است که می‌توان به کاربردهایی مانند: رادار، سامانه کنترل ترافیک هوایی، تصویربرداری، هدایت موشک و سامانه‌های هواشناسی اشاره کرد.
دوره آموزش طراحی و شبیه سازی آنتن های آرایه فازی با متلب و انسیس Matlab و ANSYS HFSS دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیما بیرانوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و شبیه سازی آنتن های آرایه فازی با متلب و انسیس Matlab و ANSYS HFSS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی