اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی رشته حقوق – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)
مسیر آموزشی

معرفی رشته حقوق – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

انتخاب رشته مناسب برای ادامه تحصیل در دانشگاه، دغدغه دانش‌آموزان است و می‌تواند در آینده آن‌ها تاثیر به‌سزایی داشته باشد. بسیاری از اوقات افراد بدون داشتن اطلاعات از یک رشته و شرایط آن، صرفا به خاطر پرمتقاضی یا محبوب بودن آن را انتخاب می‌کنند. قبل از اینکه در مسیری گام بگذاریم، می توانیم از تجربه و اطلاعات کسانی که پیش از ما این راه را رفته‌اند کمک بگیریم. با توجه به اینکه رشته حقوق یکی از پرمتقاضی‌ترین رشته‌های علوم انسانی است و خدمات حقوقی، چه در داخل و چه در خارج از کشور همیشه مورد نیاز است، ما در این فرادرس به معرفی رشته حقوق می‌پردازیم. شرایط ورود به دانشگاه‌های حقوق، روند ادامه تحصیل، فرصت‌های شغلی مثل وکالت، مسیر مهاجرت تحصیلی و شغلی و ویژگی‌های افرادی که در مشاغل حقوقی موفق هستند؛ جزو مواردی است که در این آموزش می‌آموزیم.
دوره معرفی رشته حقوق – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیده مرضیه میر معصوم نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی رشته حقوق – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی