اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی مجموعه نرم افزارهای مهندسی برق (رایگان)
مسیر آموزشی

معرفی مجموعه نرم افزارهای مهندسی برق (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مجموعه نرم‌افزارهای مهندسی برق، شامل نرم‌افزارهایی است که برای طراحی، شبیه‌سازی، تحلیل و بهینه‌سازی سیستم‌ها و دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی استفاده می‌شوند. آشنایی با این نرم‌افزارها برای مهندسان برق بسیار مهم است؛ زیرا این نرم‌افزارها به آن‌ها کمک می‌کنند تا به صورت دقیق‌تر و سریع‌تر، محاسبات و تحلیل‌های خود را انجام دهند؛ نتایج بهتری بگیرند و در نهایت، به طراحی و بهینه‌سازی بهتری برای سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی برسند. همچنین، با آشنایی با این نرم‌افزارها، مهندسان برق می‌توانند در صنایع مختلفی مانند برق، الکترونیک، کامپیوتر و ارتباطات، به عنوان متخصصان مورد تقاضا قرار گیرند.
دوره معرفی مجموعه نرم افزارهای مهندسی برق (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی مجموعه نرم افزارهای مهندسی برق (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی