اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش لینک به اسلاید دیگر در پاورپوینت – ساده و کاربردی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش لینک به اسلاید دیگر در پاورپوینت – ساده و کاربردی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ایجاد لینک بین دو سند پاورپوینت یکی از مهارت‌های مهم در تهیه ارائه‌های چند رسانه‌ای و حرفه‌ای است. کاربران با این کار می‌توانند به طور موثری اطلاعات را از یک سند به سند دیگر منتقل و دسترسی سریع و آسان به منابع مختلف را فراهم کنند. لینک‌دهی بین اسناد پاورپوینت می‌تواند برای مقاصد مختلفی از جمله نمایش محتوای تکمیلی، ارائه جزئیات بیشتر یا پیوند دادن به منابع خارجی استفاده شود. برای ایجاد لینک بین دو سند پاورپوینت، ابتدا باید سند اول را باز کرده و متن یا شی مورد نظر را انتخاب و سپس به سربرگ Insert رفته و گزینه Hyperlink را انتخاب می‌کنیم. در ادامه، در پنجره بازشده، گزینه Existing File or Web Page را انتخاب و فایل پاورپوینت دومی را که می‌خواهیم به آن لینک دهیم، انتخاب می‌کنیم. همچنین، می‌توان اسلاید مورد نظر را به یک اسلاید خاص در سند دوم لینک داد که این کار با انتخاب گزینه Place in This Document و سپس تعیین اسلاید مقصد امکان‌پذیر خواهد بود.
دوره آموزش لینک به اسلاید دیگر در پاورپوینت – ساده و کاربردی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لینک به اسلاید دیگر در پاورپوینت – ساده و کاربردی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی