اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با کد رنگ CMYK سی ام وای کی برای چاپ در فتوشاپ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با کد رنگ CMYK سی ام وای کی برای چاپ در فتوشاپ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مدل رنگی CMYK، مدل استاندارد برای چاپ است و از ترکیب این چهار رنگ، طیف وسیعی از رنگ‌ها را برای چاپ بر روی سطوح مختلف مانند کاغذ، مقوا و پارچه ایجاد می‌کند. فتوشاپ، نرم‌افزاری گرافیکی است که در آن می‌توانیم طراحی‌های متنوعی برای چاپ انجام دهیم. نکته قابل توجه این است که برای طراحی‌هایی که به منظور چاپ در فتوشاپ استفاده می‌شود باید از کد رنگ سی‌ام‌وای‌کی استفاده کرد. از مزایای کد رنگ CMYK می‌توان به دقت رنگ بالا برای چاپ و سازگاری با چاپخانه‌های سراسر جهان اشاره کرد.
دوره آموزش آشنایی با کد رنگ CMYK سی ام وای کی برای چاپ در فتوشاپ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با کد رنگ CMYK سی ام وای کی برای چاپ در فتوشاپ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی